Нові весняні колекції на сайті

INCH2 Черевики жіночі
6 880 грн 17 200 грн
60% Знижка
INCH2 Ботильйони жіночі
5 280 грн 13 200 грн
60% Знижка
INCH2 Ботильйони жіночі
6 240 грн 15 600 грн
60% Знижка
INCH2 Босоніжки жіночі бежеві
4 940 грн 12 350 грн
60% Знижка
INCH2 Жіноча сумка
10 325 грн 14 750 грн
30% Знижка
Показати ще
Фільтри
Категорії

Бренд із вираженою харизмою: INCH2 store


Торгова марка стала новим словом у світі фешн промисловості. Її успіх можна пояснити поєднанням привабливого стилю, сучасних новаторських ідей, цифрової компетенції, а також неперевершеної якості. Засновниками бренду є Ольга та Едвард Петерсони. Вона — архітектор-початківець з неабияким потенціалом, а він — фахівець у галузі онлайн-маркетингу.


Спочатку продукція була представлена ​​лише п'ятьма стилями, але через два роки асортимент суттєво розширився, а компанія набула відданих шанувальників у різних куточках світу. До речі, її історія почалася завдяки співпраці з невеликою швейною майстернею у Ризі, де за тиждень вдавалося виготовити лише кілька пар взуття за допомогою ручної праці.


Привернути увагу багатотисячної аудиторії вийшло за рахунок запровадження унікальних креативних дизайнів, що й послужило поштовхом до еволюції лейблу. Тому тепер можна зустріти товари Inch2 (Інч2) в Україні та багатьох інших країнах Європи. Були у виробника і важкі моменти: нестача робочої сили та фінансового ресурсу, через що партнерів доводилося шукати у Португалії, Франції та Італії. Але ці випробування пішли лише на користь та зміцнили позицію бренду у своїй сфері діяльності.


Рекордні продажі та формат Fashion Ace


Фірма створила сильну та відповідальну команду професіоналів, головні принципи для яких – любов до своєї справи, бажання постійно рухатися вперед та орієнтація на потреби клієнтів. Тому, незважаючи на всі пройдені труднощі, бренд завжди створював речі, що втілюють оптимізм та високу якість. Докладені зусилля окупилися з лишком: замовити Inch2 хотіла значна частина модної аудиторії з різних країн.


Для поширення продукту виробник використовує можливості електронної комерції, що дозволило зібрати у соціальних мережах багатотисячну публіку активних передплатників. Вишуканий дизайн, продумані рекламні кампанії, актуальні фешн-тенденції – це фактори, які вивели молоду торгову марку на нові вершини. Досі лейбл враховує інтереси та бажання споживачів, їхнє почуття краси, дотримуючись тим самим гнучкої та лояльної маркетингової стратегії.


Попит безперервно зростав, і це стало ще одним викликом для команди. Адже важливо було дотримуватися встановленого рівня, не виходячи за межі своєї цінової категорії. Адже фірмовий взуттєвий асортимент повністю відповідає стандартам преіум-класу завдяки відчутному комфорту в процесі використання та довговічності кожної пари. Вимоги технологів зросли, і для їхнього задоволення компанія обрала партнерство з деякими професійними майстрами, відомими своєю співпрацею з люксовими виробниками: Givenchy, Alexander Wang, Lanvin та іншими.


Плани на майбутнє


Створення продукції має на увазі понад 800 ручних операцій, що говорить про найвищий рівень майстерності та дисципліни. Крім того, всі моделі відрізняються оригінальним оформленням, що залишається актуальним, незалежно від тенденцій моди. Зараз фірма планує розширювати існуючий асортимент: поступово з'являються зручні та витончені силуети жіночого та чоловічого одягу та аксесуарів. При цьому Петерсони й надалі збираються вдаватися до ресурсів інтернету для офлайн-продажів.


Пропонуємо познайомитись ближче з популярними колекціями та купити товари Inch2 на сайті Charisma.

Показати більше Приховати