Нові весняні колекції на сайті

Фільтри
Категорії

Бренд Ballantyne


Саме він почав свій шлях у далекому 1800 році, і тонкою кашеміровою ниткою тягнеться в сьогоднішній день, радуючи своїх шанувальників королівською якістю та стилем, який удосконалюється з сезону до сезону.


Тим, хто не побоявся зробити крок з текстильного виробництва на інший шлях легкої промисловості, а саме виробництво одягу, став Генрі Баллантайн. Спадкоємець великого підприємства, яке ретельно відточувало майстерність, і домагалося визнання, тепер дало новий виток — бренд Ballantyne. У часи відкриття цієї стежки був бурхливий попит на добротну вовняну тканину та вироби з неї відповідно. За рахунок цього бізнес непомірно розростався. У 1829-му твід був на піку популярності, що дозволило творцеві більше заглибитись у цьому напрямі, розробляючи нові переплетення та дизайни оформлення. У 50-х виробники відкрили світові інтарсію та малюнок Аграйла, які були удостоєні увагою знаменитостей та членів королівської родини. Вони досі циклічно йдуть нога в ногу, і через певний період стикаються з трендами, що сталося і цього сезону.


Метою фірми був вихід на світову арену як найкращий виробник кашемірового трикотажного полотна. Ці кроки почалися втілюватися в житті з 1 липня 1966, коли королева Єлизавета вперше відвідала компанію, і через рік удостоїла її нагородою за досягнення в цій галузі. Це цілком заслужено, адже крім того, що вони започаткували цей метод, використання техніки інтарсії ставало все більш поширеним з часом. Виготовлення трикотажу ручної роботи та витончена майстерність, яка не має собі рівних у світі. Це робить бренд загальновизнаним символом стилю та якості.


Ballantyne одяг відомий не тільки традиціями, які ставлять її в число найбільш затребуваних за рахунок дорогоцінної пряжі, але і системою, яка включає якість і вишуканість, відображену в її виробництві, яке прирівнюють до творів мистецтва. Ballantyne офіційний сайт пропонує ознайомитися в повному обсязі з продукцією, щоб оцінити сказане вище і купити Ballantyne для себе та близьких.


Сьогодні компанію очолює Фабіо Гатто. Має великий досвід роботи у фешн індустрії. Йому характерні унікальне розуміння світу тканин та велика пристрасть до рестайлінгу існуючих надбань марок. Усі бренди, до яких він був причетний, змінювали концепцію та додавали стильові напрямки. У каталозі Ballantyne теж помічені зародки всеосяжних змін. Він вважає, що пора почати орієнтуватися на сучасних споживачів, які шукають продукти, що характеризуються особливостями бренду. Це спричинило оновлення структури компанії. Бажання створити високоякісний продукт підштовхнуло цю команду до пошуку найкращих технологій обробки пряжі. Постійне дослідження та увага до поточних потреб міжнародного ринку кашеміру спонукало їх розробляти все інноваційніші методи, створюючи майже невагомі моделі, що дозволило наблизитися до революційних творів з неймовірно м'якою легкістю.

Показати більше Приховати