Sale -50% на SS22!

Показати ще
Фільтри
Категорії

Бренд Herno: дозвольте уяві порушити правила та перетворити себе


Бренд Herno (Херно) з 1948 року по праву вважається справжнім втіленням свободи у всьому: у фасонах та розмірах, у технологіях та досвіді, у вишуканих та функціональних рисах, у фірмовому стилі та модних тенденціях. Такі асоціації закріпилися за лейблом недарма, адже її історія доводить, що свобода — це шанс кардинально змінити все та досягти небувалих висот.


Справа у натхненні


Молодий Джузеппе Маренці працював у фірмі, що виробляє плащі, і завдяки своєму військовому досвіду знайшов геніальне рішення для покращення водонепроникності тканин. Своїм проривом він значно збільшив обсяги продажу фірми. Передбачаючи, що є місце для створення функціональнішого верхнього одягу, він зважився на великий крок: створити власну компанію.


У відкритті справи Джузеппе допомогло натхнення географією та кліматом озера Маджоре, містечка Леза та долини Ерно. Саме там ця ідея втілилася в життя та розквітла. Італійський ентузіаст зі своєю дружиною придбали старий завод біля струмка. Тут вони відкрили свою фабрику, назвавши її Herno на честь річки, оскільки це підприємство було натхнене водою та довкіллям. Сім'я наполегливо працювала над однією метою: забезпечити якісні пальта та куртки, стійкі до дощу та вітру без шкоди для якості та елегантності.


Дощовики лягли в основу перших постановок. У 1960-ті роки з'явилися кашемірові пальта та двосторонні вироби; за ними йдуть куртки, костюми та сукні для жінок. Неповторність, деталізація та різноманітність сприяли експорту до інших країн. Майстерність бренду, яким захоплювалися світові моди, призвели до поворотного моменту, коли почалося виробництво і для сторонніх підприємств. Саме на цих паралельних виробничих лініях сім'я працювала до початку 21 століття, готуючи штаб-квартиру до трансформації, якою займатиметься син Клаудіо Маренці.


Сучасність


Коли у 2000-х роках Херно перейшов до рук Клаудіо, компанія вже була відомою та вкоренилася у культурі майстерності. Але все у світі змінювалося, і він мав протистояти цим тенденціям. Він зробив це з проривним баченням, яке почалося в минулому, але застосовуючи нові стандарти.


Новий керівник вирішив зробити бренд динамічнішим. Головна фабрика була переобладнана на креативний виробничий майданчик, на якому гармонійно перепліталися традиції та сучасність. Команда активно обговорювала можливості поєднання властивостей матеріалів: водонепроникні, але дихаючі, легкі, але теплі, розкішні та спортивні. Таким чином вони здійснили ще одну революцію, взявши волокна типові для спортивного одягу і перенісши їх у світ міських тканин.


Філософія бренду


  • Всі співробітники люблять те, чим вони займаються. Якісне пошиття вимагає пристрасних людей, здатних передати секрети висококласного виробництва тим, хто може пізнати ці секрети та модернізувати їх.
  • Дослідження та ретельний відбір матеріалів допомагає створювати ексклюзивні та максимально комфортні вироби.
  • Брендовий стиль ґрунтується на службі функціональності. Дизайнерські моделі можна носити відповідно до власного лайфстайлу, виходячи за рамки трендів.
  • Контроль якості – обов'язковий процес перед випуском лінії. Кожна колекція перевіряється відповідно до встановлених стандартів, моніторинг не упускає з уваги жодну модель.
  • Пильну увагу до деталей як забезпечує ідеальну посадку, а й виключає можливість наявності будь-якого шлюбу.

Магазин Herno в Україні надає доступ до всіх актуальних колекцій. Придбати товари марки Херно у Києві можна на нашому сайті Charisma. З нами ви завжди виглядатимете бездоганно.

Показати більше Приховати