Sale -50% на SS22!

Фільтри
Категорії

Марка Феделі: сімейна спадщина


Бренд Fedeli (Феделі) заснований у 1934 році в Монці як сімейна майстерня з виготовлення фетрових капелюхів. За період свого існування невелике підприємство перетворилося на відому італійську марку, в асортименті якої є не тільки головні убори, а й чоловічий, жіночий одяг преміальної лінійки. Філософія лейблу у вільнодумстві, класичних мотивах з легкими рисами невимушеної вуличної моди.


Для створення колекцій майстри ретельно вибирають матеріали, шукають відповідні форми, відтінки, особливу увагу приділяючи найдрібнішим деталям. Виробник використовує найякісніші бавовну, шовк та кашемір, а також перуанську вовну, яку обробляють старовинними, віковими способами. Основна стилістична лінія має на увазі космополітизм та витонченість.


Як народилася легенда


Фірма розташована в північній частині Італії, місті Монца. У середині минулого століття розвитком бізнесу займалися батько та син, Луїджі та Ніно. Щоб розширити асортимент, вони обзавелися в'язальними машинами і приступили до створення светрів. Незабаром у Мілані відкрився перший магазин Феделі "Red & Blue".


Саме Ніно допоміг вивести бренд на міжнародну модну арену: про неї дізналися у Швейцарії, Великій Британії та Шотландії. Завдяки його працям та ентузіазму концепція лейбла на крок випереджала час. Революційним рішенням стало використання ткацьких верстатів для трикотажу, після такої модернізації марка Феделі уславилася по всій Італії.


У 60-х роках. виробник вважався "кашеміровим лідером", а моделі поставлялися навіть у американський регіон. Через 20 років у фірмі працювало третє покоління – Ніно, Гігі, Марія-Луїза. Їхня діяльність була такою ж успішною, що підтверджувалося визнанням на міжнародному рівні. З 2016 року підприємством керує вже четверте покоління.


Головним виконавчим директором є Джіджі Феделі, котрий, як і його попередники, дотримується традицій, не виключаючи пошук нових, інноваційних рішень. Цікаво, що кар'єра нинішнього керівника розпочиналася з посади менеджера виробництва, потім бренд-директора.


Джіджі вдалося побувати в різних країнах, і кожна подорож надихала його на оригінальні ідеї. Наприклад, застосування пряжок із заліза-антиоксиданту або водовідштовхувальної тканини. Водночас нововведення не завадили принципам компанії: кашемірові вироби залишаються головним трендом.


Любов до прекрасного як ідеологія


Сьогодні Fedeli асоціюється з елегантністю та чуйним стилем. Кожен сезон - результат копіткої праці дизайнерів і ремісників, здатних перетворити люксові матеріали на неперевершені модні шедеври. До речі, нещодавно завод було відремонтовано. Загальну площу поділили на кілька функціональних рівнів: на одному зберігають тканини, на двох інших розміщено творчі цехи, де шиють речі та працюють над підготовкою нових колекцій.


Творці лейблу позиціонують свою продукцію не просто як одяг, а насамперед як спосіб самовираження. Це з можливостей передати власні почуття, настрій, поділитися світоглядом. Кожен окремий силует символічний, відбиває унікальність компанії та її значну позицію у фешн-індустрії.


Познайомитись ближче з ексклюзивними моделями можна на офіційному сайті Fedeli. Замовляйте образ, що сподобався, в інтернет-магазині Charisma, який надає широкий вибір і швидку доставку.

Показати більше Приховати